.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هشدار اداره‌كل حوادث غيرمترقبه مازندران

مديركل بازسازي و حوادث غيرمترقبه مازندران در مورد تغييرات شديد جوي در استان و بارشهاي شديد و احتمال طغيان رودخانه‌هاو آبراهه‌ها، بروز سيل، آبگرفتگي معابر و ريزش سنگ در محورهاي كوهستاني هشدار داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ايرنا "بهزاد پورمحمد" گفت: با توجه به اطلاعات دريافتي مبني بر بارش باران از امروز تا روز چهارشنبه وضعيت جوي همراه با وزش باد خواهد بود و دريا مواج پيش‌بيني مي‌شود.

دراين گزارش از شهروندان مازندراني بخصوص ساكنان حاشيه رودخانه‌ها، مسيلها و آبراهه‌ها خواسته شده است تا ضمن رعايت نكات ايمني آمادگي لازم را براي مقابله با هرگونه حادثه احتمالي داشته باشند.

مديركل بازسازي و حوادث غيرمترقبه مازندران از مسافران و ديگر شهروندان كه قصد تردد از راههاي ارتباطي استان بخصوص مناطق كوهستاني را دارند، خواست تا ضمن رعايت كامل نكات ايمني اطلاعات كافي از وضعيت راهها را دريافت كرده و نهايت همكاري را با ماموران امدادي و خدماتي به عمل آورند.

وي همچنين به شهروندان و گردشگران توصيه كرد از شناكردن در دريا طي اين ايام خودداري كنند.

پورمحمد به كشاورزان مازندراني نيز توصيه كرده‌است كه ضمن جمع‌آوري محصولات خود بخصوص در مناطق كوهستاني، ادوات و تجهيزات كشاورزي خود را نيز از نقاط سيل‌گير جمع‌آوري كنند.

در اين گزارش به كليه نيروهاي امدادي و خدماتي نيز توصيه شده است كه همچون هميشه آمادگي لازم را براي مقابله باهرگونه حادثه احتمالي داشته باشند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.